maandag 19 mei 2008

# 15 podcast

Dit is een leuk iets. Van de naam had ik al wel gehoord, maar wist eigenlijk niet goed wat het inhield. Ik heb de Rss van radio 538, Evers staat op toegevoegd. Lachwekkende fragmenten, maar ik kan ze eigenlijk nooit meer luisteren. ia de website van 538 kan het natuurlijk wel, maar dan ben je weer aan het zoeken. Nu staat ie mooi toegevoegd op mijn netvibes.
wat dit voor de bibliotheek kan betekenen is de vraag. Lezingen in podcast-vorm aanbieden, of optredens (cabaret). Misschien kunnen boekbesprekingen van evt. leeskringen ook opgenomen en aangeboden worden. Maar goed, omdat ik in mijn werk hier niets mee van doen heb, is het misschien beter de suggesties aan andere medewerkers over te laten.......

1 opmerking:

Anoniem zei

...en we gaan er ook vast mee aan de gang (en dan weet jij in ieder geval ook waar het over gaat!)