maandag 9 juni 2008

# 16 You tube

Erg leuk, dit ding. Leuk dat iedereen filmpjes kan toevoegen. Meest favoriete filmpjes voor mij zijn toch wel in de categorie humor te vinden. Maar You tube is natuurlijk wel voor meer doeleinden te gebruiken. Op bibliotheek gebied kan ik mij zo voorstellen dat het in de toekomst gebruikt gaat worden om aankondigingen te doen van lezingen/activiteiten, waar een tipje van de sluier wordt opgelicht om de kijker nieuwsgierig te maken en dus naar de bibliotheek te trekken. Of misschien kan het wel ingezet worden als nieuwsbrief, dus geen tekst meer, maar een kort filmpje wat zoal staat te gebeuren in de bibliotheek. Maar ik realiseer me dat dat waarschijnlijk moeilijk te realiseren is!



Met You Tube kan je ook muziek/clipjes opzoeken, als het lukt staat er nu een clipje bij.....

1 opmerking:

Erwin zei

'Moeilijk' misschien, maar onmogelijk zeker niet!