dinsdag 17 juni 2008

# 19

Ai, dit vind ik weer zo'n ding waar ik niet zo van houd.....! Ik heb al eerder genoemd dat het delen van privé-zaken op internet niet echt mijn ding is. Ik vind live contact veel leuker en ligt mij ook meer. Neem daarbij het gevoel dat 'iedereen' dingen over je leest, nou nee bedankt. Ook al heb ik in het verleden wel een schoolbank-account gehad en het leuk is om dingen te weten te komen over oud-klasgenootjes, ik heb er gewoon niet veel mee. een Hyves-account zal ik dan ook niet aanmaken. Of er voor de bibliotheek een kans is weggelegd met dit ding, vraag ik mij af. Misschien dat leesclubjes hier wel in geïnteresseerd zijn, bijvoorbeeld nav een boek dat ze gelezen hebben, de discussie kunnen voortzetten op het net via een community.

1 opmerking:

Erwin zei

Een soortgelijke reactie lees je veel bij de 23 dingen deelnemers... Het hangt inderdaad wel af van het soort 'community'!